Спец версии Edition Lifestyle и Edition Sport, а это предвестник того, что машине на конвере осталось около года . On the five-door the exterior is rounded off by the car’s special finish on the window shaft covers and side window surrounds in Shadow Line, on the three-door in Chrome Line. Chrome entry trim proudly bearing the name “BMW Edition“, a leather sports steering wheel with multifunction buttons, and roof lining in anthracite colour provide a particular touch of modern elegance within the interior. The exclusivity of the Lifestyle Edition is highlighted to an even higher level of perfection by the interior colour scheme matched to the colour of the paintwork. Features include interior trim in high-gloss Marrakesh Brown as well as door panels and seat upholstery in Magma Brown. And as an alternative to Network cloth upholstery there is also the choice of Pearlpoint upholstery with Magma Brown cloth / leather. The exterior and interior features are also carefully matched to one another on the Sport Edition Model, giving the BMW 1 Series particularly dynamic and powerful character. The Edition Models come as standard with the M Sports Package including the M Aerodynamics Package, a sports suspension set-up as well as 17-inch light-alloy wheels in dual-spoke design. The BMW 130i and BMW 123d feature 18-inch light-alloy wheels in Ferric Grey paintwork available as an option also on the other model variants. Exclusive Blackline rear lights, exterior features in body colour, Shadow Line on the window shaft covers and side window surrounds, foglamps and chrome-plated tailpipes on the exhaust round off the striking look of the exterior. The sporting and exclusive flair of the interior is highlighted by chrome-plated entry trim bearing the name “BMW Edition“, stainless-steel pedals, an M footrest, an M sports steering wheel, an M gearshift lever complete with its gaiter made of soft nappa leather, interior trim in Aluminium Glacier Silver and roof lining in anthracite colour. As yet a further highlight the BMW 1 Series Sport Edition comes with sports seats for the driver and front passenger in a combination of cloth and Sensatec featuring blue ornamental stitching around the seat bottoms and headrests. And to provide the final touch the footmats are adorned by blue piping. Navigations system Business in the BMW 1 Series now featuring an integrated storage of navigation data and optimised display technology.
Есть новости, когда новую единичку то представят? П.С. Шестерка задерживается на конвеере до конца 2011 года.
Очень жаль. Мне кажется новой единички не будет. Не думаю что спрос на первую оправдал ожидания БМВ. Как то я не замечал особого спроса на них. У нас особенно, разве что ЦСДД своим заказом спрос оживили, когда автошколы начали их покупать. Очень уж специфичная машинка вышла, но в какой то степени уникум. Гольф класс с задним приводом.
по мне так это единственный и безальтернативный афто в гольф классе а на спрос они и ненадеялись. Все авто делаются на заказ.
Когда камрады смогут купить новые BMW (или подержанные 2009-х годов), многих из нас уже в живых не будет
Наврятли они не надеялись на спрос. В автомобильной промышленности чтобы отбить деньги потраченные на разработку и доводку, надо продавать или много, или дорого, либо максимально унифицировать машину по узлам и агрегатам с другими. Тем более что для единички разработана совершенно новая платформа, а это очень большие затраты. Кстати поискал информацию, оказывается единичка довольно популярна.
ты пишеш красиво.. но может всё таки учтёш что у неё платформа трёшки? И БМВ никогда неславилась громадными выпусками авто.
Unlike its predecessor, the new vehicle is built on its own platform (E87) however, it shares many components with the E90 3 Series. Shared parts include MacPherson struts in the front of the car and a trapezoidal-link rear axle. BMW has stated that it shares over 60% of components with the current E90 BMW 3 Series. Платформа как раз то новая, просто частично унифицированая с трёшкой. А что до объёмов выпуска, то на то это и премиум класс )
А я и не спорю. по факту всё равно нельзя назвать что платформа от трёхи, так же как и то что она совершенно новая, но это мелочи чтобы из за них спорить
Что там совершенно нового??? Архитектура первой серии и третьей практически одна. Е89 для тех кто в теме...
Единичка в отличии от А-кдасса пошла на ура, особенно в Европе (не у нас конечно). Отличная машина, трешка слишком разжирела.
Неее, я так, погулять вышел Я просто про то, что никакой новой платформой в 1er,в общем-то, не пахнет, архитектура унифицирована с 3er, материалы и интерьер попроще, даже эмблема на моторе чёрно-белая...
рулится Единичка остро и весело, но отделочные материалы отдают простотой по сравнению с той же Е90, ну и сам Х1 позаимствовал от них многие элементы подвески