1. Sortimenta izmaiņu nepieciešamība un priekšlikumi tā pilnveidošanai konkrētā uzņēmumā. 2. Konkrētas preces (pakalpojuma) tirgus niša tās attīstības iespējas Latvijā (citā reģionā). 3. Pircēju pirkšanas uzvedības analīze un noieta piedāvājuma plāna izstrādāšana konkrētā uzņēmumā. 4. Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana konkrētam uzņēmumam. 5. Preču (pakalpojuma) pārdošanas apjoma perspektīvais novērtējums konkrētā uzņēmumā. 6. Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas konkrētā uzņēmumā. 7. Sortimenta novērtējums un tā izmaiņu plānošana konkrētā uzņēmumā. 8. Preču dizaina un noformējuma uzlabošanas iespējas konkrētā uzņēmumā. 9. Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas konkrētā uzņēmumā. 10. Aģentu komplektēšana un darbības pamatprincipi konkrēta uzņēmuma produkcijas realizēšanā. 11. Produkcijas pārdošanas plānošana konkrētā uzņēmumā. 12. Pircēju vajadzību izzināšana un apmierināšanas organizēšana konkrētā uzņēmumā. 13. Mārketinga funkciju analīze konkrētā uzņēmumā un priekšlikumi to pilnveidošanai. 14. Stratēģiskā mārketinga specifika un pielietojums praksē konkrētā uzņēmumā. 15. Industriālā un biznesa tirgus pircēju vajadzību izpratne, to principiālās atšķirības konkrētā uzņēmumā. 16. Konkrēta uzņēmuma preču raksturojums, priekšlikumi preču kvalitātes uzlabošanā. 17. Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums konkrētā uzņēmumā. 18. Mārketinga izmaksu analīze konkrētā uzņēmumā. 19. Organizatoriskie aspekti mārketinga kontroles sistēmā konkrētā uzņēmumā. 20. Preces pozīcijas nostiprināšanas metodes tirgū, to pielietojums konkrētā uzņēmumā. 21. Preču (pakalpojumu) kvalitātes nodrošināšanas iespēju analīze konkrētā uzņēmumā. 22. Mārketings kā specifiska vadības funkcija konkrētā uzņēmumā. 23. Mārketinga darbības tehnoloģija konkrētā uzņēmumā. 24. Preces (pakalpojuma) konkurētspēja un kvalitāte, to vieta stratēģiskajā mārketingā konkrētā uzņēmumā. 25. Noieta politika un tā organizēšana konkrētā uzņēmumā. 26. Konkrēta uzņēmuma starpnieki noieta kanālos, to efektivitātes novērtējums. 27. Sadarbība un konflikti noieta kanālos, to ietekme uz uzņēmuma mārketinga darbības rezultātiem. 28. Cenu politika un produkcijas (pakalpojumu) cenas noteikšana konkrētā uzņēmumā. 29. Produkcijas pārdošanas izdevumu analīze konkrētā uzņēmumā. 30. Cenu stratēģija konkrētā uzņēmumā. 31. Produkcijas (pakalpojumu) cenu analīze konkrētā uzņēmumā. 32. Mārketinga loma ienesīguma palielināšanā konkrētā uzņēmumā. 33. Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums konkrētā uzņēmumā.. 34. Preču virzības pasākumu kompleksa analīze konkrētā uzņēmumā. 35. Mārketinga komunikāciju sistēmas vērtējums konkrētā uzņēmumā. 36. Mārketinga struktūras veidošana konkrētā jaunā uzņēmumā vai darbības jomā Есть курсовик пршлых годов, который защищала знакомая, пробовол его пробить по ключивым словам в гугле выдал почти такой же...
строго у нас с этим сайтом... с удовольствием заказал бы там... а сколько стоит написать на заказ курсовик, может кто-то сталкивался? 25 страниц примерно...
Мне обычно хватало на такое 3-5 дней не погулять. Попробуй, знаний наберёшься, заодно и денег сэкономишь
скорее всего буду переделывать то что есть, т.е даты за последний год, что-то добавлю, что-то уберу...надеюсь прокатит...
решил не согдавать новую тему, может завалялась mārketinga pētījumi работка? а то задали нам презентацию на эту тему, немного не догоняю как делать)