Во, нашёл : The built-in GPS receiver in G-TECH is of latest generation which has an exceptional sensitivity. Coupled with ceramic patch antenna it gives G-TECH unrivaled performance in receiving GPS signal. We have decided to utilize the fact that G-TECH is not a tiny hand-held, battery-powered device which has to keep it’s size/weight and power consumption at bare minimum. Instead, we decided to choose GPS receiver by it’s performance, rather by it’s power consumption. Also the patch antenna we are using is far superior than chip antennas used in mobile phones and similar devices. This kind of antenna is unpractical for mobile phones because of it size and weight, so phone manufacturers are forced to go with miniature chip antennas with inferior performance. Another key feature for improving GPS accuracy is built-in SBAS (Satellite Based Augmentation System) support. It improves GPS accuracy trough the integration of additional correction data from dedicated geostationary satellites. There are several SBAS systems, but none of them has a global coverage. For example, WAAS covers north America, EGNOS covers Europe, MSAS is operational in Japan and parts of Asia while GAGAN is used in India. G-TECH addresses this problem by using GPS receiver capable of incorporating correction information from all of these systems, WAAS, EGNOS, MSAS and GAGAN.
Может секунд 30ть на вскидку, может больше. Но это было первое включение, во второй раз, как то быстро поймал, не могу пока точно сказать.
Изучаю тему, G сенсоров в нём нет, используется только гпс, потому калибровать ничего не надо. Есть неудобные отличия от Racelogic, если надо замерить 100-200, то после скорости 80км/ч придётся нажать кнопку (а это не очень удобно), ну или посмотреть разгон до 200х сот метров, надо лезть в график. Вообщем твой девайс более удобный, но дороже намного. Точность по идее должна быть одинаковая, принцип работы тот же.
Не раз проверялось, со стоковой 535 едет 400м почти нос в нос. Чипованая 535 уезжает даже задним ходом
мы тут на выходных проверили, 535д медленно ,но уверенно объезжает чипованую 530д 545 без вариантов уезжает от 535д а когда едешь с М3 Е46 на 535д, кажется, что ты давишь не газ, а тормоз.
вообще то 535д всегда быстрее, я не мог нормально стартануть, всю первую в букс, а 530 просто уезжает, но потом я догоняю её уверенно. у нас был идеальный(оба поехали абсолютно вовремя)старт с 50км/ч со второй передачи, и там всё прекрасно видно.
Если оптимальная чипповка и машина в исправности, то просто 535 далеко не уедет. Чипани 535 и М3 придётся не просто.
думаю вряд ли будут чудеса, да и смысл? вот обьехать 545 думаю реально или на уровне ехать хотя бы, если получится зацепиться