Просто розетку наверное не правильно делать на улице? Как это потом в дождь использовать? Да и саму зарядку стрёмно, что стащить смогут. Да и провод надо под брусчаткой вести. Шкаф какой-то ставить? Думал есть уже фирмы, которые такое на поток поставили. Надо поузнавать.
Все это напоминает мне истерию вокруг блокчейна. Никто толком не может сказать нафига, но всем надо своё
Ну хоть органично выглядит дисплей по сравнению с Теслой. Сделали бы ещё старые добрые крутилки для климы - цены бы не было...
Электрическое будущее уже здесь Previously, IONITY charged a flat, fixed rate of €8 for a DCFC charging session. This was a good deal if you showed up with an empty battery and filled most of the way. If you arrived with, say, 10% battery remaining, and added 60 kWh during your charging session, then you’d get away with paying about €0.13 per kWh. For context, in France, electricity costs about €0.19 per kWh at home, and €0.24 per kWh at Tesla Superchargers. In Germany, you pay €0.30 per kWh at home, and €0.33 at Tesla Superchargers in Germany. Starting next month, however, IONITY will be charging users a whopping €0.79 per kWh. (PDF press release). The Audi e-Tron battery is 95 kWh, so if you “filled it up” with 80 kWh, that’s €63.20 to travel probably about 160 miles, give or take. Terribly expensive.