Всё как у остальных F10 Ну Adaptive drive и Active steering отсутусвуют, и EDC в базе Ничего своего нет, пока что.
да ладно у е60 ели ели в 110К евреев можно было уложится, у новой 120К как нефиг ценник будет. вот и я про то же, начиная уже с е39 начался навязываться маркетинг и таргет-групп людей кто хочет: 1. комфортной езды 2. быстрой езды (посоревноваться с порше на бане) 3. показать размер своего кошелька ))
Подвязывай дрочить на ручку! При таких мощностях и прджвинутости соврнменных роботизированых коробок, она беспалезна!
Guten Morgen --- Official Specs / Stats: 560PS (552hp) / 680Nm (501tq) V8 twin-turbo 552hp at 6,000rpm (E60 M5 reached max 507PS at 7750rpm) Max torque at just 1500rpm (vs E60 M5 which had max torque of 507Nm) 7-speed DCT transmission (manual transmission also likely ) 0-100km (0-62mph) in 4.4 seconds (E60 M5 took 4.7 seconds) 0-200km (0-124mph)in 13 seconds M-Drivers-Package will increase top speed from 250km/h to 305km/h (127mph to 189mph) Active M-differential with torque vectoring Looks to break 8min lap at Nurburgring Tires are 265/35 ZR 20" front 295/30 ZR 20" rear The F10 M5 production model shown here is in monte carlo blue color and is barely changed from the concept version, featuring the same exterior styling, except for more streamlined side view mirrors and more aggressive sideskirts on the production model, as we predicted. The official press release and full set of photos will come early next week, followed by the public debut at the M Festival (next Thursday, June 23).